Tuesday 22 August 2017

11 Tahun Bersama, Ini Rahsia Datuk K dan Datuk Siti Nurhaliza


Semalam 21 Ogos genap 11 tahun usia perkahwinan pasangan popular Datuk Siti Nurhaliza dan suami Datuk Khalid Jiwa atau Datuk K. Datuk K menyifatkan kehadiran Siti dalam hidupnya merupakan anugerah terbaik beliau miliki. 

Sepanjang hayat dia tak akan dapat melupakan sikap ambil berat Siti semasa menjaganya ketika sakit. 

"Beliau isteri hebat dan terbaik. Siti sentiasa sabar dan menjaga saya (sewaktu sakit) dengan penuh ketabahan.

"Beliau juga menjadi penyejuk jiwa dan setia mendampingi saya sama ada dalam susah ataupun senang," katanya kepada mStar Online.


Manakala buat Siti Nurhaliza, kebahagiaan yang dimiliki adalah disebabkan oleh sifat toleransi, percaya dan kesabaran yang dipupuk dalam hubungan perkahwinan mereka. 

"Di sini apa yang boleh saya katakan, kebahagiaan yang saya dan suami terima pada hari ini adalah berkat sifat toleransi, percaya dan kesabaran yang kami sama-sama praktikkan selama 11 tahun melayari bahtera rumah tangga"

"Jika ada perkara yang tidak disenangi saya dan suami berbincang dari hati ke hati dan kami tidak sesekali membuntukan lagi keadaaan," kata Siti.

Selamat ulang tahun perkahwinan Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K !

Sumber: mStar Online via ERA fm


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2wjSvMq
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2imXq9S
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment