Thursday 24 August 2017

Suami Libas Parang Di Bahu Isteri, Sembelih Kepala Hingga Putus Buat Ramai TERPANA !!!


Keganasan yang mengerikan telah berlaku,pasangan suami isteri. Mangsa keadaan ketika itu isteri. Apa yang dilakukan lelaki ini sangat kejam dan tidak perikemanusian.Satu kejadian berlaku di Sumatera,Indonesia.

Hanya karena masalah kecil hendi 35 tahun sanggup membunuh dengan menyembelih isterinya hingga kepala putus hanya karena sambal habis.

Menurut sumber pasangan suami isteri ini bekerja sebagai penoreh getah sehari hari,pada awalnya keduanya gaduh selepas makan siang.

Selang beberapa jam,pelaku kembali semula dengan niat hendak makan lagi karena merasa lapar,akan tetapi isterinya mengatakan bahawa sambal sudah habis.

Geram mendengar jawaban isterinya pelaku terus menghayunkan parang ke arah bahu mangsa hingga koyak,pelaku yang marah terus mendekati mangsa dan menyembelih isterinya hingga kepala putus.

Selepas ia membunuh isterinya ia memengang kepala isterinya dengan tangan kanan manakala tangan kirinya memegang parang yang penuh darah dan membawa ke kampung.

Warga yang ketakutan melihat perilaku Hendi terus dilaporkan kepada pihak polis. Ridho ketua polis Bayuasin sumatra selatan membenarkan hal tersebut dan sudah berjaya menahan pelaku.

Sumber: http://ift.tt/2uRndbA


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2w2rpZf
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2wsEtZ7
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment