Thursday 24 August 2017

Lelaki Kelar Kekasih Akibat Berang Di Ejek Tak Pandai Puaskan Wanita


Seorang lelaki warga thailand berjaya di tangkap polis selepas disyaki membunuh kekasihnya sendiri dengan cara leher dikelar.

Menurut sumber lelaki itu di kenali sebagai Natthan Raknui 23 membunuh Jiraporn Theppaya di sebuah ladang getah berhampiran Prawk suwan .

Motif pembunuhan dipercayai akibat suspek tidak puas hati dengan kata-kata mangsa yang mengatakan bahwa suspek tidak pandai melakukan hubungan intim ( mati pucuk) sewaktu mereka bercinta

Menurut Polis penyiasat,Nattah mengenali mangsa melalui laman media sosial facebook,selepas beberapa bulan mejalin hubungan jarak jauh keduanya bertemu pada 12 ogos lalu.

Nattah yang tidak mampu menyewa bilik hotel,membawa mangsa ke ladang getah dengan menaiki motor milik mangsa untuk melakukan hubungan intim.

Berang dengan mangsa yang mengejek kelemahannya,lelaki tersebut bertindak mengelar leher wanita itu dan melarikan diri.motor mangsa juga turut di jual dengan harga RM 900.

Mayat mangsa di temukan pada 16 ogos lalu,selepas pihak polis menerima aduan orang awam.

Bagaimanapun misteri pembunuhan itu terbongkar selepas polis mendapati rekod perbualan dan video rakaman litar tertutup pasangan berkenan.

Sumber: Eberita


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2w9hH64
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2vtLiVQ
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment