Tuesday 2 January 2018

"Kita Akan Bertemu Sampai Iman Darjah 6" – Baru Hari Pertama Sekolah, Tasha Manshahar Dah Dapat Surat! Comel!


Pernah popular dengan lagu duet bersama Syed Shamim iaitu Ragu-Ragu, Bukan Aku & Oh No, penyanyi Tasha Manshahar kini mengambil keputusan untuk tidak lagi aktif dalam arena seni suara.

Menurut Tasha, cukuplah lima tahun beliau menjadi penyanyi. Beliau percaya bahawa rezeki ada dimana-mana dan kini menumpukan sepenuh perhatian kepada kerjayanya sebagai guru.

Surat untuk teacher



Di instagram, Tasha ada memuatnaik sekeping surat yang diterima daripada pelajarnya. Baru hari pertama sekolah cikgu dah dapat surat cinta ke? Hehe tapi memang sangat lucu. Ada je idea budak-budak sekarang kan?

Respon Tasha


Hahah boleh tahan lawak juga Tasha ni kan? Yang paling mencuit hati adalah isi kandungan surat itu sendiri, mana taknya murid tersebut merayu-rayu supaya teacher tidak pindah sekolah sehingga dia darjah 6. Siap bocorkan nama beberapa orang murid yang tak sayangkan teacher lagi tu.


Mesti teacher Tasha sangat sporting dan lemah lembut orangnya kan sebab itulah murid sudah mula sayangkan teacher Tasha. Dahla cantik suara sedap pulak tu. Tapi admin terfikir juga macam mana dia boleh sampai tulis surat tu, dah ramai sangat agaknya cikgu kegemaran yang pindah sekolah. Haha

Sumber: Kisahdunia.com


from Sehinggit Media http://ift.tt/2CcNW6j
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2CsBQKP
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment