Sunday 8 April 2018

Badan Tiba Tiba Terus Hancur Berderai sebaik Sahaja Lepas Kencing di Tepi Jalan!!


Mesti berhati-hati apabila pergi bercuti ke luar negara! Beberapa ketika dahulu, terdapat seorang pemandu teksi yang membawa dua pelancong untuk melancong. Dalam perjalanannya, dia berhenti dan membuang air kecil di rumput di seberang jalan, tetapi ini menyebabkan dia kehilangan nyawanya.


Thailand dikenali sebagai negara yang mencuri perhatian dalam bidang pelancongan. Jumlah tarikan pelancongan yang indah, membuat pelancong memilih untuk pergi ke Thailand. Beberapa hari lalu, terdapat seorang pemandu teksi membawa dua penumpang yang menjadi pelancong, menuju ke tempat pelancongan.


Tidak dapat buang air kecil, dan tidak ada tandas di dalamnya, pemandu akhirnya memilih untuk berhenti sebentar, dan membuang air kecil di rumput yang subur di seberang jalan. Apabila hendak kembali ke kereta, sesuatu yang dahsyat berlaku. Terdapat letupan besar, dan badan pemandu itu hancur. Dua penumpang terjejas!


Selepas polis menjalankan peperiksaan, adegan jenayah sangat mengejutkan. Bahagian perut pemandu itu dimusnahkan oleh letupan, semua organ tubuh dimusnahkan, tidak ada lagi yang utuh dari tubuh.Dan dua penumpang yang tidak jauh dari lokasi letupan juga mengalami kecederaan ringan.


Polis berkata apabila pemandu hendak kembali ke kereta, dia secara tidak sengaja mengetuk bom yang ada di rumput padat. Dan kerana itu, letupan besar berlaku!


Ketua kampung setempat mengatakan bahawa bom itu mungkin bom dari 10 tahun yang lalu, ketika tentera kerajaan dan tentera pemberontak berada dalam konfrontasi. Tetapi selepas tentera pemberontak telah dikebumikan, ia tidak dapat diketahui di mana bom berada. Selain itu, ini adalah tarikan pelancong, sebenarnya ada berapa bom yang masih ditinggalkan, tidak ada yang tahu. Ketua kampung setempat juga sangat risau tentang perkara ini!


Kedua-dua penumpang lain telah dibawa ke hospital dan menjalankan rawatan perubatan. Sedang, adegan jenayah kini ditutup. Tetapi pelancong masih boleh pergi ke tarikan pelancong dengan menggunakan jalan lain.

Wow, buddy buddy yang benar-benar seram! Kongsi artikel ini, jadi orang lain lebih berhati-hati!

sumber: BH


from Sehinggit Media https://ift.tt/2ICRMIM
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku https://ift.tt/2qjD162
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment