Wednesday 14 March 2018

Ziana Zain ‘Menegur’ Semula Netizen Yang Mengecamnya Kerana Mendakwa Suaminya..


Petaling Jaya: Malaysia sekarang telah di gemparkan dengan kes Ziana Zain di mana dia telah membuat laporan polis mendakwa suaminya mendera anaknya.

Tidah tahan di gasak dengan kritikan negatif netizen, Ziana Zain akhirnya tampil ‘menegur’ netizen yang mempertikaikan tindakan nya membuat laporan polis terhadap suami. Kata kata sekaligus memberi bayangan ada sebab beliau bertindak demikian.

Rata rata peminat Ziana Zain yang dulunya menyokong sekarang telah mengkritik tindakannya. Ramai peminatnye dahulu tidak bersetuju dan menganggap apa yang di lakukan oleh suaminya adalah sekadar untuk mendidik anaknya untuk menjadi insan berguna, lagi lagi dengan didikan agama.

Menerusi Instagram, Ziana dikatakan membuat naik kenyataan yang di tujukan kepada netizen bahawa jangan menilai jalan beliau jika mereka tidak pernah melaluinya.

Sekaligus menemplak kaki kecam yang acah acah tahu segalanya apa yang terjadi.

Kita sebagai orang luar, jangan lah memberi andaian yang tidak betul. Kita sememangnya tidak tahu apa yang terjadi.

Jangan lah kite memihak di antara mereka kerana kite sendiri tidak tahu kebenaranya.

Dan rasanya armin pun bukannya tak sayang anak, mungkin sebab dia ajar anak solat, sbb nak anak jadi anak baik. Tapi mungkin dia tak dapat kawal perasaan marah dan mungkin setiap kali macam itu, ibu mana la tahan melihat anak yang di sayangi di pukul macam itu sampai berbekas dan lebam. Mungkin sebelum ini Ziana sudah halang tapi masih berterusan, mungkin itu sebab lah ziana tak ada pilihan lain…

Namun semua ini hanya andaian, yg selebihnya mana kita tahu.

Mari kita tonton video dibawah untuk melihat apa yang di tegur oleh Ziana Zain.


Sumber: DivaGojes 17


from Sehinggit Media http://ift.tt/2GqVzZW
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2paPp8Y
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment