Monday 12 March 2018

Semua Bertudung Labuh, Manisnya Penampilan Ibu Dan Adik-Beradik Perempuan Fattah Amin


Semalam berlangsung sekali lagi majlis resepsi Fattah Amin dan Fazura, kali ini bersama dengan peminatnya seramai 5,000 orang.


Tampil bak Puteri Gunung Ledang bersama puteranya, Fattah dan Fazura kelihatan begitu cantik sekali dengan persalinan songket ringkas rona kebiruan dalam majlis yang diadakan di Royal Palace, Shah Alam.

Seperti sebelum ini, foto-foto pasangan ini telah memenuhi laman maya terutama sekali instagram dan dalam banyak foto turut terakam ketika majlis ini adalah gambar keluarga Fattah Amin. Gambar inilah yang menarik perhatian netizen di media sosial malah menimbulkan tanda tanya.

Bersama tiga adik perempuan dan ibu yang tampil bertudung labuh, ramai yang seakan tidak percaya.

Tapi inilah ahli keluarga Fattah Amin. Fattah mempunyai tiga adik perempuan, Farhana, Raihan dan Intan serta seorang lagi adik beradik lelaki, Farhan.

Sebelum ini ada juga Fattah berkongsi gambar mereka sekeluarga di instagram.


Bersama ibunya Azizah Abdul Ghani mereka ini sebenarnya selalu saja menghadiri majlis yang dianjurkan oleh pelakon terkenal ini cuma mungkin ramai yang tidak mengenali.


Melihat penampilan adik beradik terutama adik perempuan Fattah yang manis bertudung litup, ramai juga yang mendoakan agar satu hari Fazura akan mengikut jejak adik-adik iparnya. Kita doakan ya.


from Sehinggit Media http://ift.tt/2FuXWxD
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2p6JIYI
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment