Sunday 11 March 2018

Gaya Sempoi Scha Al- Yahya Pakai Kain Pelikat Curi Perhatian Netizen..


Siapa sahaja tak kenal Scha Alyahya kan? Dengan rupanya yang cantik, badannya yang tinggi, dengan hubby Awal dan Lara anaknya yang comel-comel je, Bukanaku memang recognise Scha sebagai seorang artis (diantara) yang tercantik di Malaysia!

Selalunya, apabila kita melihatkan seseorang yang ‘cantik’ kita selalu kaitkan dengan cara solekan dan fesyen mereka yang eye-catching, betul tak?

Tetapi Scha berjaya buktikan bahawa kecantikan itu tak semestinya kena pakai make up tebal dan bergaya over the top…tengok jelah gaya simple and sweet dia ni!

TENGOK GAYA SIMPLE SCHA PAKAI PELIKAT TU..


PENGLIBATAN pasangan selebriti Awal Ashaari dan Scha Alyahya dalam bidang fesyen bukan perkara baharu dan kini mereka tampil dengan jenama sendiri diberi nama SchAwal.

Tidak cukup dengan itu, pasangan ini juga membuka butik pertama di Jakel Square, Kuala Lumpur bagi mempamerkan lebih dari 50 koleksi pakaian hasil rekaan sendiri.

Untuk rekod, ia adalah butik kedua milik selebriti yang dibuka di Jakel Square selepas Datuk Siti Nurhaliza.

“Menerusi SchAwal kami menterjemahkan pilihan fesyen hasil gabungan kami sendiri dan menerusi jenama ini adalah bukti kami serius dalam menceburi bidang fesyen dan perniagaan,” kata Awal.

Dalam pada itu, Awal berkata, melalui jenama tersebut mereka turut mengetengahkan koleksi pakaian eksklusif kanak-kanak yang dinspirasikan daripada anak mereka sendiri, Lara Alana.

Bagi memastikan kepuasan pelanggan terhadap produk ditawarkan, mereka juga memastikan setiap pakaian dijual mengikut fesyen terkini selain menitikberatkan potongan dan kualiti kain digunakan.

“Kami terlibat secara langsung dalam rekaan serta pilihan kain. Maknanya setiap koleksi adalah hasil dari minat dan kecenderungan kami dalam bidang fesyen.

“Rekaan berdasarkan pakaian kasual, untuk Scha sendiri dia sangat mementingkan kesesuaian setiap fesyen untuk wanita bertudung juga,” katanya.


Butik pertama pasangan ini iaitu SchAwal yang terletak di Jakel Square Kuala Lumpur.

Tidak hanya berhenti di situ, selepas kejayaan dua wangian Bléu by Awal dan Maroón by Scha, kini mereka muncul dengan dua lagi wangian yang semakin berani mewakili personaliti masing-masing.

Menurut Awal, wangian diberi nama Noir dan Silver Rose sangat istimewa kerana baunya dipilih mereka sendiri dari kilangnya di Sepanyol.

“Dua wangian ini juga menjalani proses dan dibotolkan di Eropah yang mana Silver Rose adalah wangian dipilih sendiri oleh Scha dari tempat penghasilannya di Sepanyol. Ia mengangkat bau-bauan bunga segar bagi menimbulkan kesegaran kepada si pemakai.

“Manakala Noir pula mempertaruhkan bau musky ditambah dengan kandungan citrus yang akan memberikan bauan segar menyerlahkan kelelakian kepada si pemakai,” katanya.

KOMEN NETIZEN TENTANG PELIKAT SCHA








from Sehinggit Media http://ift.tt/2tG9MQ4
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2IiD76o
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment