Saturday 2 November 2019

Lima Bulan Berahsia, Bekas Isteri Sultan Kelantan Tayang Wajah Anak


Kisah kontroversi perkahwinan bekas ratu cantik Moscow, Rihana Oksana dengan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V masih lagi menjadi tanda tanya.

Walaupun pihak istana telah mengeluarkan kenyataan bahawa mereka sudah berpisah, namun bekas ratu cantik itu masih lagi dilihat cuba mengaitkan institusi beraja negeri itu dengan anak yang dilahirkannya pada bulan Mei yang lepas.

Setelah sekian lama menunggu, netizen akhirnya dapat melihat wajah anak Rihana Oksana, iaitu Ismail Leon, yang baru saja dimuat naik di Instagramnya hari ini.

Sebelum ni sorok muka baby




21 May 2019 - the Day, when my life was divided into "before" and "after". Everything that I was told about the changes occurring with a woman after the birth of a baby is true. This love is special. These feelings are completely new. I am greatful to Allah and my husband for our son. Now there are three of us. Thank you for choosing our family, Tengku Ismail Leon Petra Bin Tengku Muhammad V Faris Petra 21.05.2019- день, когда моя жизнь разделилась на "до" и "после". Все, что мне рассказывали об изменениях, происходящих с женщиной после рождения малыша - чистая правда. Эта любовь- особенная. Эти чувства- совершенно новые. Я благодарна Всевышнему и мужу за нашего сына. Теперь нас трое. Спасибо за то, что выбрал нашу семью, Тенку Исмаил Леон Петра Бин Тенку Мухаммад V Фарис Петра
A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on

Umum sedia tahu bahawa Oksana telah melahirkan seorang bayi lelaki yang diberi nama Tengku Ismail Leon Petra Bin Tengku Muhammad V Faris Petra. Walau bagaimanapun, dia tidak pernah sekalipun menunjukkan wajah bayi tersebut.


Tayang anak lepas 5 bulan

Akan tetapi, sebentar tadi Oksana telah memuat naik gambar bayinya itu selepas berusia lima bulan. Ternyata wajah anaknya sangat comel dan sudah mulai membesar dengan sihat.


Memuat naik gambar anaknya dengan memperkenalkan diri sebagai Ismail Leon, Oksana memberitahu bahawa hero ciliknya itu amat menyayanginya.

Rupa Asian sangat!



Perkongsian yang dibuat telah menyebabkan ramai netizen meninggalkan komen yang pebagai di ruangan Instagramnya. Rata-rata memuji kecomelan bayi tersebut yang sudahpun menjangkau usia 5 bulan.


Comelnya Ismail Leon!


Sebelum ini, Oksana dan Sultan Muhammad V telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2018. Walaupun perkahwinan tersebut tidak diuar-uarkan, namun gambar-gambar semasa hari persandingan mereka telah tular.

Tidak lama selepas itu, pihak kerajaan negeri Kelantan telah memaklumkan bahawa pasangan tersebut sudah berpisah dan hal itu menggemparkan negara apabila Oksana didakwa meminta sebuah rumah agam dan lain-lain tuntutan bernilai jutaan ringgit.

Sumber: Rihana Oksana Petra via https://ift.tt/2FBm52p


from Sehinggit Media News https://ift.tt/2r8tFOT
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku https://ift.tt/2r6GSaU
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment