Tuesday 7 November 2017

Selamber Sindir Perdana Menteri Najib Razak, Fathia Latiff Dikecam Lagi..


Kini kejadian banjir teruk sedang melanda negeri Pulau Pinang. Memang sedih melihat keadaan Pulau Pinang yang ditelenggami air dan juga ada nyawa yang melayang.

Tatkala banjir sedang melanda negeri utara itu, ianya juga memberi kesan kepada pelakon Fathia Latiff. Fathia dilihat telah menyindir Perdana Menteri dan bertanya dimanakah PM Najib berada, adakah dia sudah melawat Pulau Pinang.

Fathia Latiff turut terkesan menyatakan pandangannya melalui tweet yang ditujukan kepada Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak.


Ini tweet Fathia Latiff:


Tulisan Fathia Latiff itu telah menimbulkan reaksi bercampur baur di kalangan warga laman netizen.

Apatah lagi tweet yang ditulis Fathia Latiff itu melibatkan Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Najib Razak sendiri. Selain turut dikecam kerana cuba meraih perhatian, Fathia Latiff juga dkritik kerana menulis ‘President’ bukannya ‘Prime Minister’.

Fathia kemudian telah mengedit semula tweet itu dengan menukar President kepada Prime Minister.


Selain itu, Fathia dilihat tenang menjawab segala tohmahan yang dilempar kepadanya. Betul-betul kuat nampaknya Fathia berhadapan situasi tersebut selepas isu video kotroversi baru-baru ini.

Apa pun yang dilakukan pelakon ini, harapnya Fathia bijak mengawal situasi dan tidak mengulangi perkara yang mampu membuatkan namanya kembali tercalar.

Ini antara komen komen yang ditulis rentetan tweet sindir PM Malaysia itu:



Sumber: Berita Memey


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2AoWUgh
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2AqknOj
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment