Wednesday 8 November 2017

Mira Filzah Makin Berani Seksi? Netizen Kecam Baju Mira Filzah ‘Undang Fitnah’..


Sudah adat menjadi artis apa sahaja akan menjadi perhatian. Terutamanya jika baju yang dipilih untuk ke sesuatu acara tidak kena gaya pasti akan dikecam oleh pejuang-pejuang papan kekunci. Mungkin mahu menegur tapi tegur dengan cara berhemah.

Mira Filzah menjadi bualan hangat netizen selepas baju yang dikenakan pada malam Anugerah Skrin 2017 baru-baru ini menjadi perhatian netizen.

Apa tidaknya, kalau sekali tengok memang nampak seksi. Warna inner baju dah sama macam warna kulit. Gara-gara salah sangka inilah, pelakon Mira Filzah mendapat banyak kritikan.


Cantik bergaya pada malam Anugerah Skrin 2017 baru-baru ini, Mira mengenakan busana berwarna hitam yang dilapisi inner berwarna kulit di dalamnya.


Perbalahan antara netizen muncul di ruangan komen, mengatakan pakaian tersebut tidak sesuai dengan imej gadis muslimah.

Kebanyakan tidak menyukai busana yang diperagakan aktres jelita ini dan memintanya supaya lebih berhati-hati dalam memilih pakaian.



Walau bagaimanapun, ada juga pengikut yang menyelar tindakan sesetengah netizen yang menegur secara tidak berhikmah. Mungkin benar apa yang dikatakan ramai. Bila tengok tak tahulah bahagian mana yang seksi itu.

Diharap agar Mira Filzah mengambil teguran dari netizen itu secara positif dan memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2iFhVvn
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2zqGHJC
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment