Wednesday 8 November 2017

Chef Wan Jumpa “Benda Jijik” Dalam Kotak Santan Ayam Brand. Jangan Terkejut Rupa2nya Benda Jijik Itu Adalah….


TUKANG masak terkenal Chef Wan, atau nama sebenarnya Redzuawan Ismail, mengirim sekeping foto di laman Instagram miliknya, mendakwa menemui “benda jijik” dalam santan jenama Ayam Brand yang dibelinya.

“Oh tuhan ku, oleh sebab kekurangan susu santan segar untuk hidangan ayam saya, saya pilih untuk tambah satu paket ini (santan segera).

Apa yang mengejutkan saya apabila terjumpa kepingan benda ni, apapun ia dalam paket ini. Ia sangat menjijikkan.

Sebagai pengesahan, saya dah buka paket kedua tapi tak jumpa apa-apa di dalamnya melainkan susu santan.


Tertanya-tanya juga apa benda ini? Ada sesiapa pernah ada pengalaman ni? Anda mahu Ayam Brand jelaskan kepada saya tentang ini?

Tarikh luput lambat lagi pun. Jangan bagi tahu saya salah seorang daripada pekerja mereka di kilang masukkan ‘tampon‘ dan semuanya membengkak berenang dalam santan kelapa?” tulisnya.


*** Tampon benda berbentuk silinder, digunakan oleh wanita untuk dimasukkan ke dalam alat sulit bagi menyedut darah haid.

Terkini update dari Beliau:


Sumber: Milosuam


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2iDNXYx
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2zrTgV9
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment