Friday 7 July 2017

Wanita Dikejarkan Ke Hospital Setelah Memasukkan Bayi Ke Dalam Kemaluannya


Seorang wanita berusia 31 tahun dari Ohio, Amerika Syarikat terpaksa dikejarkan ke hospital setelah memasukkan bayi berusia 14 bulan ke dalam kemaluannya.

Latifah Brown yang merupakan penjaga kepada bayi malang itu telah melakukan panggilan kecemasan ke 911 sekitar jam 9.30 malam 27/6/2017 waktu tempatan mengadu tentang seorang bayi telah tersangkut pada kemaluannya.

Operator yang melayani panggilannya pada mulanya menyangka, Latifah sedang melahirkan anak, lalu tanpa berlengah sebuah ambulans dan pasukan paramedik telah dihantar di mana Latifah berada.

Ketika tiba di lokasi kejadian, pasukan paramedik terkejut kerana situasi sebenar adalah seorang bayi telah tersangkut kerana dimasukkan ke dalam kemaluan pengadu, dan bukannya proses bersalin.

Brian Whitmore, salah satu daripada anggota dari pasukan paramedik yang dihantar menyatakan kaki dan perut bayi (yang memakai lampin pakai buang) tersebut telah tersangkut di dalam kemaluan milik Latifah.

Brian juga menegaskan yang mereka tidak terfikir bagaimana bayi di bawah jagaan Latifah itu boleh sampai dan tersangkut di dalamnya.

Setelah berusaha lebih setengah jam, akhirnya mereka mengambil keputusan untuk menghantar Latifah ke hospital berikutan bayi yang tersangkut di dalamnya telah gagal dipisahkan.

Setibanya di hospital, doktor yang mengendali kes tersebut terpaksa melakukan sedikit pembedahan kecil ke atas Latifah, dan akhirnya mereka berdua berjaya “dipisahkan”.

Menurut Latifah, dia berbuat demikian kerana tertekan dan ingin merasai bagaimana melahirkan bayi setelah dia tidak mungkin hamil dan mampu melahirkan anak seperti yang disahkan oleh doktor sebelum ini.

Berikutan insiden mahu merasa bagaimana melahirkan anak ini, akhirnya Latifah diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya.

Kemungkinan besar Latifah boleh dipenjara sehingga 65 tahun berdasarkan 11 tuduhan jenayah ke atas kanak-kanak termasuk boleh menyebabkan kecederaan parah, serta kecederaan dan kerosakan secara fizikal.

Berdasarkan penilaian psikatrik, Latifah belum lagi bersedia untuk dibicarakan dan terpaksa ditangguhkan kepada satu tarikh yang telah ditetapkan oleh pihak mahkamah di Ohio.

Sumber: Mzansistories.com


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2sTGRlL
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2tYkqRq
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment