Thursday 6 July 2017

Sayu. Ibu Baru Bersalin Ceaser Meninggal Dunia Bersendirian Dengan 2 Anaknya Yang Berusia 19 Bulan Dan Bayi Berusia 48 Hari..


PADA usia 19 bulan dan kira-kira sebulan, mereka pastinya belum mengerti dan apa yang dilalui amat memilukan lapor Harian Metro.

Dalam tempoh beberapa jam mereka berada di kiri dan kanan ibu yang sudah meninggal dunia sehinggalah ayah mereka pulang.

Siti Rohana Redzuan, 36, yang juga guru Sekolah menengah di Kulai ditemui dalam keadaan kaku di atas katil di sisi anaknya oleh suaminya yang baru pulang daripada kerja pada 8.30 malam kelmarin.


Terdahulu, suaminya yang bekerja sebagai pemandu lori keluar dari rumah pada 6.30 pagi.

Ketua Polis Daerah Kulai, Superintendan Razak Md Said yang mengesahkan kejadian itu berkata, ketika lelaki itu keluar bekerja, isterinya sedang nyenyak tidur.

"Menurut suami wanita berkenaan, isterinya dalam tempoh bercuti selama lebih sebulan selepas melahirkan anak keduanya.

"Pihak Hospital Temenggong Seri Maharaja Tun Ibrahim (HTSMTI) Kulai yang hadir di lokasi kejadian mengesahkan wanita itu sudah meninggal dunia.

"Ketika itu, kedua-dua anaknya termasuk yang sulung berusia 19 bulan berada di kiri dan kanan jenazahnya dalam keadaan terjaga," katanya.

Menurut Razak, bedah siasat sudah dijalankan ke atas mayat guru berkenaan, semalam dan mengesahkan punca kematiannya adalah akibat paru-paru berair dan masalah jantung.

Sumber: penmerahpress.com


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2uwIHeB
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2tP2Z5p
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment