Tuesday 4 July 2017

Perkahwinan 17 Tahun Berkakhir Tragis,Isteri Nekad Putuskan Leher Suami Kerana Dendam


Isu dan masalah dalam rumah tangga bukanlah satu perkara baru dan ianya boleh berlaku kepada sesiapa sahaja baik di negara kita dan di tempat lain. Begitu juga di Indonesia ini. Mengikut laporan portal rasmi Tribunnews,sepasang suami isteri ini di katakan sudah lama melalui masalah rumah tangga.

Lelaki yang berusia 43 yang di kenali penduduk setempat dengan nama Hamdani, telah menemui ajal di tangan isterinya sendiri. Hamdani di jumpai oleh orang ramai dengan mayatnya mempunyai lebih dari 10 tikaman, perutnya di robek dan terbuarai dan lehernya putus seperti leher seekor ayam. Ini menunjukkan bahawa si pembunuh sangat marah akan si mangsa dan melepaskan semua amarah itu melalui semua tikaman tersebut.

Hasil siasatan di dapati yang membunuh Hamdani itu ialah isterinya Nursina yang berumur 40 tahun. Setelah di tahan, dia mengaku membunuhnya dan tidak kesal dengan perbuatan itu.Katanya dia sudah tidak tahan lagi kerana 17 tahun berkahwin, suaminya suka mengasarinya .Dia bersabar dan bertahan meskipun sedih.


Akhir-akhir ini suaminya mula berkasar teruk dengannya dan ia merebak kepada anak-anak.Kerana tidak tahan dia pun nekad untuk membunuh suaminya. Nursina berdepan dengan hukuman mati dan dia mahu menyerahkan anak-anaknya kepada ibunya di kampung jika dia sudah tidak ada lagi di dunia ini.Hani salah seorang anak mereka tidak dapat menahan sebak melihat mayat ayahnya.


Walaupun dia menjadi mangsa keganasan ayahnya sendiri, dia tidak dapat menahan sedih dengan apa yang berlaku. Nursina di katakan melakukan pembunuhan itu ketika mangsa sedang tidur di sebuah pondok di kebun.

Sumber: Kisah Dunia


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2sHSJHo
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2tESkKC
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment