Friday 2 December 2016

(4 Gambar) Wanita Belanjakan RM7 Ribu Untuk Buat Lesung Pipit

(4 Gambar) Wanita Belanjakan RM7 Ribu Untuk Buat Lesung Pipit

ll

Seorang wanita telah membelanjakan sebanyak RM 7 ribu untuk melakukan pembedahan mendapatkan lesung pipit seperti anaknya.

Wanita berkenaan bernama AJ Weir dari di Lutton, Britain.

Katanya, dia sememangnya telah menyimpan hasrat untuk memiliki lesung pipit sejak kecil lagi.

Wanita ini kini berusia 44 tahun dan merupakan seorang ibu yang bekerja sebagai blogger kecantikkan.

Katanya lagi, rakan-rakanya yang mempunyai lesung pipit mempunyai senyuman yang sangat comel.

Bagi merealisasikan impiannya itu, Weir melakukan pembedahan membuat lesung pipit yang dinamakan dimpleplasty.

Dia menjalani proesedur pembedahan selama sejam di London untuk mendapatkan lesung pipit di kedua dua mukanya.

Kata Weir lagi, dia sangat gembira dengan hasil pembedahan tersebut.

Ini komennya: (Sumber: Mirror)

“Lesung pipit saya kelihatan sangat semulajadi dan anda pasti tidak menjangka saya melakukan pembedahan.

“Ramai berkata, saya perlu gembira dengan apa yang saya telah ada, namun ia adalah sesuatu yang sangat saya inginkan.

-PENMERAHDOTCOM

lesung-1

lesung-2

lesung-3

lesung-4

The post (4 Gambar) Wanita Belanjakan RM7 Ribu Untuk Buat Lesung Pipit appeared first on PenMerah.com.



from PenMerah.com http://ift.tt/2fQaVgE
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2fQpLDG
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment