Friday 3 March 2017

Wanita Tak Sedar Termakan Sarung Najis Ayam Ketika Makan Di Sebuah Restoran


Nasi Kandar memang cukup popular dan sentiasa menjadi makanan harian rakyat Malaysia. Tetapi, seorang wanita bernasib malang apabila telah termakan nasi kandar berlaukkan ‘sarung najis ayam’. Perkara itu membuatkan wanita itu terus trauma untuk memakan nasi kandar di masa akan datang.

Seorang wanita muntah-muntah apabila menyedari kari ayam yang dimakannya mengandungi satu sarung najis ayam. Menjijikkan sarung itu memang dipenuhi dengan najis yang tidak dibersihkan di sebuah restoran mamak nasi kandar di sini.

Wanita yang dikenali sebagai Aishah Harun berasal dari Kedah telah memuat naik gambar dan status di media sosial mendedahkan apa yang telah berlaku padanya ketika makan di restoran mamak berkenaan.

Menurut Aishah, dia mengakui kecewa dengan insiden yang menimpa dirinya ini. Malah, dia juga telah muntah akibat apabila mengetahui makanan yang dimakan olehnya dimasak bersama dengan sarung najis.

Dia bersama suaminya pergi ke restoran itu untuk menjamu selesa, apabila nasi sudah habis dijamah. Aishah ternampak objek yang mencurigakan itu dan pada mulanya menganggap objek itu adalah seketul daging yang termasuk dalam kuah kari ayamnya.

Tetapi, apabila mengorek isi objek itu Aishah terkejut apabila mendapati objek itu adalah sarung ayam dan di dalamnya mempunyai najis ayam. Aishah meluahkan rasa jijik bagaimana jika sarung najis itu pecah.

Bermakna seluruh kari ayam itu sudah tercemar dengan najis ayam dan semua pelanggan yang pastinya akan menjamu selesa berlaukkan kari ayam akan memakan najis ayam tanpa mereka sedari.

“Ini baru yang kita nampak, yang lain kita belum nampak lagi’, ujar Aishah. 


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2mi7DVg
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2mT5YT3
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment