Monday 12 December 2016

Gadis Delete 500 Foto Selfie Di Media Sosial Selepas Dihantui Arwah Rakan

Gadis Delete 500 Foto Selfie Di Media Sosial Selepas Dihantui Arwah Rakan

kkk

Seorang gadis bernama Nor Amelia telah memadam fotonya sebanyak 500 gambar bersama rakannya yang tidak menutup aurat di laman media sosial.

Rakannya itu sebenarnya telahpun meninggal dunia sebelum ini,

Nor Amelia mengaku dia melakukan semua itu selepas satu kejadian menimpanya.

Kisahnya bermula sebulan lalu 3 hari selepas rakannya meninggal dunia dalam sebuah kemalangan jalan raya.

Semenjak dari pada itu ia selalu bermimpi didatangi kawannya yang sudah meninggal dunia itu.

Dikatakan dia menyuruhnya untuk memadam semua gambar mereka yang tidak menutup aurat.

Selain bermimpin rakannya, Nor Amelia juga mendapat pengalaman menakutkan seperti dihantui.

Ini komennya:

“Pada awalnya saya tidak percaya, tetapi selepas saya mengalami gangguan pelik dan setiap kali saya tidur saya bermimpi sahabat saya seperti meminta tolong, saya yakin mimpi itu ada kebenarannya.

“Dalam mimpi itu, saya nampak dia diseksa, dicambuk oleh lembaga hitam besar dan berkuku panjang, dan kulitnya di siat dengan besi panas.. “kata Nor ketika menceritakan kisahnya.

“Pernah sekali saya melihat dia dalam mimpi menangis tersendu sendu sambil merintih.., “tolonglah padam gambar saya yang tak menutup aurat” saya dah tak tahan..”

“Semenjak dari pada itu, saya mulai memadam gambar gambar kami di facebook yang tidak menutup aurat..”

“Alhamdulillah selepas saya padam semua gambar kami yang tidak menutup aurat,arwah tidak lagi hadir dalam mimpi dan menganggu saya.

“Saya tahu kisah ini agar sukar di terima dengan akal sihat, tapi itulah hakikat yang berlaku pada saya.

“Alhamdulillah semenjak kejadian itu saya mulai mengubah gaya hidup saya ke arah lebih baik

Semoga kisah ini menjadi pengajaran pada semua. -PENMERAHDOTCOM

The post Gadis Delete 500 Foto Selfie Di Media Sosial Selepas Dihantui Arwah Rakan appeared first on PenMerah.com.



from PenMerah.com http://ift.tt/2hDHV87
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2gCWRWg
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment