Tuesday 5 December 2017

(Video) Berang Sering Dicabul Lelaki Gatal, Wanita Ini Nekad ‘Mencabul’ Kembali Lelaki Itu!


Kes mencabul bukan lah perkara yang baru dalam kehidupan bermasyarakar. Zaman sekarang ni orang dah bernafsu sanggup buat apa apa je. Sesiapa pun boleh dijadikan mangsa dan tak kira dimana. Asalkan dapat melepaskan nafsu yang ditahan.

Tular di media sosial apabila satu video yang merakamkan seorang wanita sedang ‘mencabul’ seorang lelaki tanpa belas kasihan. Apa yang terjadi?


Rupa rupanya, wanita yang ‘mencabul’ merupakan mangsa cabul yang sering diganggu lelaki berkenaan. Kejadian yang berlaku di Brazil ini mengejutkan orang ramai yang ketika itu berada di tempat berkenaan. Wanita yang bekerja sebagai mengedarkan helaian kertas iklan membalas dendam akibat sudah hilang sabar kerana diganggu.




Dia nekad menyerang lelaki gatal berkenaan dengan membuka baju dan menggosokkan dadanya dimuka lelaki berkenaan! Setelah tularnya video berkenaan di media sosial, netizen menyuarakan pendapat masing masing, ada yang setuju dan ada yang tidak dengan tindakan wanita berkenaan. Jom tengok!

Hal ini kerana, apa yang dibalas wanita berkenaan adalah di depan orang awam dan terdapat ramai kanak kanak yang menyaksikannya. Korang pulak setuju ke?

Sumber: Kisah Dunia


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2BB0wMc
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2BLsPIs
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment