Monday 4 September 2017

'Ada Yang Tak Sesuai Sertai AF Megastar' - Ini Komen Pedas Juri Tetap Datuk Ramli MS Selepas Konsert Pertama


Semalam berlangsungnya konsert AF Megastar Homecoming minggu pertama yang berlangsung dengan meriah di Royal Theater. Namun ramai bekas peserta AF itu belum menunjukkan kehebatan suara masing-masing walaupun sudah berpengalaman. 

Juri tetap rancangan realiti itu, Datuk Ramli MS ketika memberi komen tidak menafikan ada juga peserta telah membuat persembahan dengan baik. 

Memetik laporan Mstar Online, Datuk Ramli MS turut meluahkan ada beberapa peserta kurang sesuai untuk memasuki pertandingan tersebut. Beliau berharap para peserta yang dipilih menggunakan platform tersebut sebagai ruang untuk menonjolkan bakat dan bukan untuk menaikkan populariti semata-mata. 

Dalam konsert AF Megastar Homecoming minggu pertama ini menyaksikan 12 penyanyi berentap iaitu Bob menyanyikan lagu Bukan Cinta Biasa, Ewal (Sampai Syurga), Mila (Putus Terpaksa), Adam (All I Have To Give), Ara (Terus Mencintai) dan Firman (Impian).

Manakala, Zahid (Pamit), Sufi (Wanita Terakhir), Idayu (Hurt), Amir Jahari (Manusia Biasa), Azhar (Sampai Mati) dan Marsha (Untuk Kali Terakhir).

Minggu depan pula akan menyaksikan 12 lagi penyanyi berentap iaitu Amylea, Shahir, Aril, Rosma, Anding, Adira Selain itu, Faizal, Indah, Syamel, Amir, Faizul dan Nubhan. 

Keputusan 12 peserta yang akan terpilih ke konsert AF Megastar bakal diumumkan pada konsert minggu depan.


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2x4gYGx
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2eBpp4n
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment