Monday 5 February 2018

[VIDEO] Redza Rosli Ditahan Di Shopping Mall Atas Tuduhan Curi Seluar Dalam!! Aduhai, Seluar Dalam??!


Pelakon terkenal Redza Rosli semakin di kenali ramai menerusi beberapa drama Melayu yang di tayangkan lewat kaca TV tanah air. Pelakon yang berusia 25 tahun ini juga di kenali sebagai lelaki yang agak rapat dengan Ayda Jebat.


Punya banyak tawaran berlakon,sudah tentulah Redza Rosli di kenali sebagai pelakon yang semakin berjaya dan semakin kukuh dari segi kewangan.


Namun yang menjadi tidak sedap di lihat dan berlaku pada Redza Rosli ini, baru-baru ini dia di tahan oleh dua orang petugas di shopping mall di mana mereka menuduh Redza telah mencuri seluar dalam dari kedai pakaian mereka. Ketika hal itu berlaku,Redza di katakan telah keluar bersama Jinggo dan juga isteri,Sheila Rosly.


Ketika ianya berlaku,Redza di lihat agak tenang dan membiarkan pekerja mall berkenaan untuk menyelongkar plastik begnya untuk mencari seluar dalam yang di kira di curi oleh Redza.


Setelah mendapati ianya tiada dan hanya salah faham pekerja mall itu, dia pun meminta maaf pada Redza dan juga Sheila Rosly.Jinggo hanya ketawa dan gelak besar melihat Redza di tuduh mencuri.Redza ketika di tanya, dia nampak tenang dan sempat lagi bergurau walaupun di tuduh mencuri. Respect betul dengan Redza ini. Kalau artis lain,belum tentu boleh tenang dan sabar bila kena fitnah macam itu kan?


Ini dia rakaman video Redza dan pekerja mall berkenaan yang di katakan di rekod oleh Abang Jinggo.


Sumber: Kisahdunia.com


from Sehinggit Media http://ift.tt/2GRmJsy
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2FMcsNl
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment