Friday 9 February 2018

“Dah Tua Tua Pun Takde Perasaan Malu Ke?” – Dato Siti Dikecam Tayang Baby Bumb


Dato Siti Nurhaliza dikecam setelah laman facebook rotikaya memuat naik gambar Dato siti dan suaminya Dato Khalid Mohd Jiwa di page facebook. Ada segelintir netizen tidak berpuas hati dengan pemakaian Dato Siti Nurhaliza yang dikatakan menampakkan susuk tubuhnya.

Seperti yang netizen tahu, Dato Siti Nurhaliza kini sedang sarat mengandung. Gambar yang di muat naik itu telah menampakkan ‘baby bump’ nya.

Walaubagaimanapun ada juga segelintir netizen yang memahami perasaan Dato Siti yang berasa gembira kerana bakal melahirkan anak sulung nya itu setelah 11 tahun berkahwin. Of course la, siapa yang tak excited setelah sekian lama menunggu.

Berikut gambar yang telah dimuat naik.


Berikut adalah di antara komen negetif netizen :

“Dah tua tua pun takde perasaan malu ke? Meluat betul aku tengok. Tahu lah nak dapat baby tapi jangan tunjuk boyot pada khalayak… memalukan ” komen negitif netizen

Komen tersebut telah membuat ramai netizen tidak berpuas hati kerana ayat yang digunakan agak kasar.

“Aduhhh si tua ni pun nk juga post gambar camni..??”

“Labuh tudungmu dan pakai pakaian mengandung yg longgar untuk bentuk perut ibu mengandung ( baby bump ) juga adalah aurat. Tak malu ke mengandung tunjuk bentuk tubuh badan?? #donedakwah #jgnpilihkasih”

“Zaman2 akk dulu… klu ngandong sorok2… malu perot boyot. Zaman skrg.. emmm ntah… la”





Walaubagaimanapun, ramai juga netizen yang memberi komen positif





Apa pun kami mengucapkan tahniah buat Dato Siti Nurhaliza dan Dato Khalid yang bakal mempunyai cahaya mata pada bulan Mac ini.


from Sehinggit Media http://ift.tt/2BPFMEz
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2FYg92i
via merahhaticintaku.blogspot.my

No comments:

Post a Comment